In a place with to many feelings...



I en plats utan känslor behöver jag aldrig mer känna din livlösa likgiltighet gentemot mig

Aldrig mer dina vackra ord om hur du sa: Jag älskar dig
Och på ditt sätt när du viska i mitt öra och sa: Godnatt

Ett världskrig av känslor, fyllda av kärlek & hat, saknad & en frihetskänsla,

Ett desperat monster driven av längtan till något förgånget, något som inte längre fanns. Likt en alkholists längtan och strävan efter "flaskan" blev min längtan efter kärleken och det förflutna.

Sen blev allt svart och livfullt på samma gång




Skola på måndag ingen... jag vill INTE!!!!!
På grund av utmattning och lite annat skit är mitt hjärta lite krossat för stunden.

Det är dessa stunder som jag tackar min lyckliga stjärna för att jag har mamma.

Nej, jag vill inte prata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0