Känslor

Denna vecka har varit FULL av känslor!

Känslan att vara nöjd över ett uppdrag
Känslan av stolthet för att man klarade det
Känslan av lycka
Känslan av frustration. -Både på sig själv och sina brukare
Känslan av att vara åtrådd
Känslan av seger. -Att man faktsikt sa nej
Känslan av ilska för hur folk kan bete sig
Känslan av mys
Känslan av besvikelse. -När man vet att man kan men ändå inte lyckas
Känslan av nervositet. -Speciellt inför uppdrag
Känslan av stress. -Något som har gjort att mitt högra ögonlock har ryckt i en vecka
Känslan av blyghet
Känslan av "in-your-face"
Känslan av triumf
Känslan av sorg
Känslan av pirr. -Twilight är nästan här!!!!!
Känslan av intimitet
Känslan av utveckling
Känslan av tillit
Känslan av förståelse
Känslan av att vara smickrad
Känslan av att vara vacker
Känslan av att vara proffesionell
Känslan av att misslyckas
Känslan av den råa kylan som råder över Umeå just nu
Känslan av omtanke
Känslan av längtan
Känslan av irritation. -Det finns så mycket som irriterar att jag inte ens kan komma på en sak att skriva
Känslan av glädje
Känslan av att göra fel
Känslan av att göra rätt
...och många många fler!!

Första praktikveckan är nu över och det känns heeeeeelt fantastiskt! Jag har provat på så mycket redan och lärt mig otroligt mycket och utvecklats ännu mer.

Kommentarer
Postat av: J u know

det låter onekligen som en händelserik vecka som innehöll mycket! :)

härligt att du verkar trivas! :)

2011-11-16 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0