IMS



Jaha, då har min tolkning blivit recenserad då. En tolkning som jag själv tyckte gick kasst och som jag helst inte ville lämna in. Men, nu är set gjort.

Recensionen?

Ohyggligt dåligt.

Fick 4 st * på en och en halv A4.

Har fått veta att min ims inte är bra, vilket är otroligt förvånade då det alltid har varit något som ja trott att jag var bra på. Nästan lite stolt över det faktiskt.
Men det var alltså fel.

Det andra med att det blev bortfall och en del misstag vet jag om men det beror också på att jag, den dagen, verkligen kände att det här inte skulle gå. Mina händer och min hjärna hade inte gjort kopplingen till varandra, vilket är otroligt enerverande då jag har pressen att vara på topp hela tiden.

Jävla skit! Det är ju bara 5 veckor kvar nu!

// Camilla


Kommentarer
Postat av: J u know

tTtTtTtTtTtTtTt

2012-01-23 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0