Sjuk?!



Jag måste vara helt och totalt, fullständigt sjuk i huvudet. Komplett galen!

Jag har precis köpt biljetter och bokat hotell till och i Rom! R O M ! ! !

Och inte nog med det, jag ska åka själv. Jag? Själv?

Jag kommer definitivt bli våldtagen, drogad och massa annat skit.

Men det kommer också att bli en av de mest fantastiska resorna jag någonsin gjort.

Jag kommer att få se på alla monument, byggnader, icke byggnader och lyssna på det vackra språket, åter igen få äta italiensk glass. Gå på glashala gator som det inte finns en chans i skogen att man inte halkar på minst en gång. Jag kommer att få åter igen känna den italienska solen, hur den värmer mot min kind, mina armar, ben... Ja jag kommer få uppleva våren/försommaren. Tidigt!! Eller egentligen får jag känna våren när jag anser att jag bör känna våren ;-)

Woooohoooooooooooo! Jag får äääääääääääääääääntligen åka tillbaka till mitt vackra Italien!!!!

Wooooooooooohooooooooooooooooooooooooooo! Jag får äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääntligen se allt det där som jag dröm om att få se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WWWWWWWWWWWOOOOOOOOOHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0